niedziela, 26 czerwca 2016

Przerwa


Czeka mnie krótka przerwa w publikowaniu kolejnych tekstów. Jak najbardziej zrozumiała.


Dwa najbliższe tygodnie plus jeden dzień oznaczają dla mnie urlop w pracy. Dosłownie w najbliższych godzinach wyjeżdżam na 8-dniowy wypoczynek. Dokąd i jak mi się tam podobało - być może napiszę po powrocie. Odpoczywając, oczywiście postaram się na bieżąco śledzić rozwój wypadków na Euro 2016, zwłaszcza, że przed teamem Adama Nawałki kolejny historyczny mecz. Z pewnością w czwartkowy wieczór cały kraj ogarnie jeszcze większy amok niż wczoraj. A jak wygramy z Portugalią, to już w ogóle szykuje się szaleństwo...

Mam już prawie gotowy bardzo ciekawy materiał. Postaram się opublikować go po powrocie. Warto czekać, zwłaszcza jeśli ktoś interesuje się koszykówką. :)


To tyle moich czerwcowych wpisów, w lipcu mojej aktywności na pewno nie zabraknie. Jednak póki co muszę nabrać sił. ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz